- Mesajlar
- 168
- Çözümler
- 2
- Tepkime puanı
- 23
- Puan
- 28
Otomobil üreticileri, yazılım tabanlı araçlar sayesinde dikkatinizi çekmek için yeni yollara sahip. Özellikle bazı şirketler, anlam veremediğimiz şekilde dikkatinizi yoldan uzaklaştırmak ve sizi gösterge panelinizdeki devasa ekrana kitlemek istiyor.

Bazı şirketler araçlarına birden fazla ekran ekleyecek kadar ileri gidiyor. Tek bir orta ekran genellikle ön tarafta yer alırken, isteğe bağlı ikinci ve hatta üçüncü yolcu ekranları, sürücünün dikkatini dağıtmayacak şekilde dizi/film izlenmesini mümkün kılıyor. Tesla, bu ekranlarda içerik görüntüleme konusunda lider konumunu koruyor ve bulut güncellemeler sayesinde araçlarına yeni Disney filmi Tron: Ares'i tanıtan grafikler entegre ediyor.
Bu eklenti sayesinde, çevre görüş kamerasının ekranındaki araçları temsil eden gri modeller yerine, karanlık şehir sokaklarında gezinen Light Cycle'lar yer alıyor. Kırmızı ortam aydınlatması ve filmin temasına uyum sağlayan sinyal sesleri de mevcut.
Tesla, ilk günden beri multimedya ekranını "bazı oyuncaklar" ile dolduruyor. Araç ayarlarınızda Tesla'nın yerini alabilen James Bond'un Lotus Esprit denizaltısı, Spaceballs'a atıfta bulunan Ludicrous Modu ve otopolito özelliklerindeki "Mad Max" modu, çeşitli sinema yapıtlarından esinleniyor.
Ancak bu Tron entegrasyonu farklı bir mevzu. Film için doğrudan reklam olarak kullanılan eklenti, Tesla hayran kitlesinde bile büyük bir tartışmaya dönüştü. Bahsedilen diğer referanslarla karşılaştırıldığında bu, kullanıcıların haberi olmadan kullanmak zorunda kaldığı bir özellik olarak ayrışıyor.
Bu olaylar, Disney CEO'su Bob Iger'ın Musk'a ait olan Twitter'daki reklamlarını çekmesinin ardından Tesla'lardaki Disney+ uygulamasının kaldırılmasıyla aynı zamana denk geliyor. Tesla'yı böyle bir reklam çalışmasına ikna etmek için büyük bir bütçe harcamış olmalılar...

Bazı şirketler araçlarına birden fazla ekran ekleyecek kadar ileri gidiyor. Tek bir orta ekran genellikle ön tarafta yer alırken, isteğe bağlı ikinci ve hatta üçüncü yolcu ekranları, sürücünün dikkatini dağıtmayacak şekilde dizi/film izlenmesini mümkün kılıyor. Tesla, bu ekranlarda içerik görüntüleme konusunda lider konumunu koruyor ve bulut güncellemeler sayesinde araçlarına yeni Disney filmi Tron: Ares'i tanıtan grafikler entegre ediyor.
Bu eklenti sayesinde, çevre görüş kamerasının ekranındaki araçları temsil eden gri modeller yerine, karanlık şehir sokaklarında gezinen Light Cycle'lar yer alıyor. Kırmızı ortam aydınlatması ve filmin temasına uyum sağlayan sinyal sesleri de mevcut.
Tesla, ilk günden beri multimedya ekranını "bazı oyuncaklar" ile dolduruyor. Araç ayarlarınızda Tesla'nın yerini alabilen James Bond'un Lotus Esprit denizaltısı, Spaceballs'a atıfta bulunan Ludicrous Modu ve otopolito özelliklerindeki "Mad Max" modu, çeşitli sinema yapıtlarından esinleniyor.
Ancak bu Tron entegrasyonu farklı bir mevzu. Film için doğrudan reklam olarak kullanılan eklenti, Tesla hayran kitlesinde bile büyük bir tartışmaya dönüştü. Bahsedilen diğer referanslarla karşılaştırıldığında bu, kullanıcıların haberi olmadan kullanmak zorunda kaldığı bir özellik olarak ayrışıyor.
Bu olaylar, Disney CEO'su Bob Iger'ın Musk'a ait olan Twitter'daki reklamlarını çekmesinin ardından Tesla'lardaki Disney+ uygulamasının kaldırılmasıyla aynı zamana denk geliyor. Tesla'yı böyle bir reklam çalışmasına ikna etmek için büyük bir bütçe harcamış olmalılar...